Zarówno poprzez www, jak i poprzez aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli i zawleczek. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu biletów na Open’era, którego przebieg i wyniki można śledzić na żywo. Dodatkowo zebranie 50 kodów pozwala wymienić je na Ekartę Prezentową do empik.com o wartości 50 zł.
Strona www i aplikacja mobilna mają tą samą funkcjonalność – pozwalają zbierać kody, brać udział w losowaniu, sprawdzać na żywo status losowania i odbierać Ekarty Prezentowe, także można zamiennie używać www i aplikacji mobilnej w zależności od preferencji użytkownika.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Aplikacja mobilna umożliwia natychmiastowe rejestrowanie kodów tam, gdzie użytkownicy otwierają Heinekena, bez konieczności czekania na powrót do domu i dostęp do komputera lub pamiętania skomplikowanych kodów do wysyłki SMS. Jest w pełni zintegrowana z www – użytkownik rejestruje się tylko raz i używa tego samego konta, zarówno na stronie www, jak i w aplikacji mobilnej.
Aplikacja na iOS-a dostępna jest pod linkiem: http://itunes.apple.com/pl/app/muzyczna-loteria-heinekena/id512233967?l=pl&ls=1&mt=8. Natomiast aplikacja na Androida – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.heineken.promocja.
Heineken, jako jedna z najbardziej innowacyjnych marek w branży piwnej na świecie, intensywnie wykorzystuje nowoczesne kanały komunikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom młodej, wielkomiejskiej grupy docelowej postanowiśmy ułatwilć udział w naszej promocji poprzez umożliwienie zbierania punktów w loterii za pomocą aplikacji mobilnej. Jest to, bodajże pierwszy przypadek w Polsce, w którym technologia mobilna została użyta na tak szeroką skalę w promocji konsumenckiej. – komentuje Szymon Michalik, Senior Brand Manager, Heineken.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Prowadzone działania potrwają do 23.06.2012 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca K2 i Heineken trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).