Mobilne wideo WP.pl rośnie w siłę

Według ostatnich badań Megapanel PBI/ Gemius dwa czołowe serwisy wideo Wirtualnej Polski – WP.TV oraz ToSieWytnie.pl – miały rekordowe wyniki na urządzeniach mobilnych. Zanotowały łącznie ponad półtora miliona odsłon (1 548 395).
O autorze
1 min czytania 2013-02-20

Telewizja internetowa WP.TV w grudniu 2012 zanotowała ponad milion odsłon mobilnych (1 062 352), które stanowiły 6,8% całkowitej liczby odsłon serwisu w tym okresie (za: badanie Megapanel PBI/ Gemius, XII 2012). Z kolei platforma internetowych produkcji filmowych – ToSieWytnie.pl odnotowała ich blisko pół miliona (486 043) i 8,9% wszystkich wyświetleń. Oznacza to, że obecnie już co jedenasta odsłona kontentu wideo w tym serwisie odbywa się z poziomu urządzeń mobilnych.

Serwisy WP.PL pod tym względem wypadły bardzo dobrze na tle innych platform wideo oferujących legalny kontent w sieci. Przykładowo, platforma Vod.pl (Onet.pl) w tym samym czasie odnotowała ich 277 128 (1,0% wszystkich odsłon), TVNPlayer – 401 355 (0,9% odsłon), a Interia.tv – 81 185 (3,8%).

– W zestawieniu nie uwzględniliśmy odtworzeń naszych aplikacji mobilnych na systemy Android oraz iOS, z których korzysta obecnie ponad kilkadziesiąt tysięcy osób miesięcznie, a także odsłon wideo pochodzących z innych obszarów portalu WP.PL – mówi Łukasz Skalik, Kierownik WP.TV i Multimedialnego Wsparcia Portalu – Zatem obecny rekord jedynie w pewnym stopniu obrazuje faktyczny potencjał naszego mobilnego wideo – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj