Stworzenie platformy ma na celu ukazanie całego spektrum możliwości związanych z mobilnością, która przejawia się w zagadnieniach takich jak motoryzacja, technologia, podróże czy styl życia.
mobilni.pl
Mobilni.pl to przestrzeń contentowa, której czytelnicy otrzymują możliwość obserwowania trendów, poznawania świata i poszukiwania inspiracji. Interesujące dla siebie treści znajdą na nim wszyscy lubiący poznawać, doświadczać i czerpać z życia to co najlepsze. Codziennością jego czytelników są miasta, w których żyją kreatywnie blisko technologii i motoryzacji. Korzystają z nich świadomie. Właśnie dlatego są mobilni.pl.
Zobacz również
Pokolenie Y – millenialsi
Serwis powstał dla tzw. millenialsów, czyli osób urodzonych w latach 1984-1997. Przedstawiciele tego pokolenia charakteryzują się wyjątkowymi cechami, które znacząco odróżniają ich od pokolenia rodziców czy dziadków. Chcąc lepiej zrozumieć ich oczekiwania, Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Volkswagen Financial Services badania opinii społecznej „Mobilny Świat Millenialsów”. Badania zrealizowano w marcu 2017 r. Dowiadujemy się, z nich co millenialsi rozumieją przez pojęcie mobilności oraz w jakim stopniu czują się mobilnymi.
Millenialsi a mobilność
Badania potwierdzają, że rozumienie pojęcia mobilności wśród osób z pokolenia „Y” wychodzi poza jego tradycyjne pojmowanie związane z przemieszczaniem się. Naturalnie, w dalszym ciągu utożsamiają je oni z transportem i możliwością pokonywania dużych odległości w krótkim czasie, jednak wyraźnie widać, że nie są to jedyne obszary życia jakie, ich zdaniem, wchodzą w zakres tego zjawiska.
Młodzi ludzie kojarzą mobilność także z nowoczesnymi technologiami, możliwością podróżowania, czy nowoczesnym stylem życia. Aż 90% millenialsów deklaruje, że chcą być ludźmi mobilnymi – jednocześnie podkreślając też, że cechuje ich elastyczność oraz otwartość na zmiany.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Serwis mobilni.pl poprzez nieustanne podążanie za oczekiwaniami millenialsów, dostarczał będzie im treści poszerzające ich wiedzę o współczesnym świecie i jego możliwościach w ramach interesujących dla nich kategorii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing