Mobilny internet przyspiesza na YouTube

Zwycięzcą ostatniego zestawienia YouTube Ads Leaderboard został T-Mobile, który do współpracy zaprosił rozśpiewanych Kingę Preis i Tomasza Kota. Drugie oraz trzecie miejsce dla marki Carrefour podbił Napoleon, który zamierza od teraz bronić także niższych cen.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

W tym oryginalnym zestawieniu znalazły się również stylowe wnętrza autorstwa BlackRedWhite oraz wełna odporna na ogień wykonana przez Rockwool.

Warszawa, 19 kwietnia 2016 r. – W marcu, uwagę polskich użytkowników YouTube najbardziej przykuła reklama Hit od T-Mobile. Internet w najlepszej sieci! (Kinga Preis i Tomasz Kot). Operator telefonii komórkowej oferuje abonentom super szybki internet, z którego korzysta już Tomasz Kot. W trakcie spotkania dwójki głównych bohaterów, Kinga Preis zachwyca się jakością łącza, dzięki któremu na smartfonie nie zawiesi się już żadna strona. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się reklamy marki Carrefour, w których swoje rządy wprowadza Napoleon. W Cesarz zarządza: wyższość najniższych cen przywódca ustanawia prawo, według którego pierwszeństwo mają teraz najniższe ceny, a w Cesarz zarządza: zawsze najwyższa jakość opracowuje strategię doboru produktów na sklepowe półki.

Na czwartym miejscu znalazła się reklama salonu meblowego BlackRedWhite 1000 mebli i dodatków do 30% taniej oraz 30 rat 0% na cały asortyment!. Wideo obrazuje, jak dzięki ciekawej ofercie sklepu można zrealizować marzenia o przytulnym i stylowym wnętrzu. Marcowe zestawienie zamyka reklama Wełna skalna ROCKWOOL kontra miotacz ognia!, w której Rockwool postanowił zelektryzować widza prawdziwymi płomieniami. Główny bohater reklamy, człowiek z krwi i kości, został ubrany w kombinezon wykonany z wełny marki producenta, aby następnie znaleźć się w polu rażenia miotacza ognia! Dzięki zapewnionej ochronie, nawet po tak ekstremalnej przygodzie, śmiałek wychodzi z całego zdarzenia bez szwanku.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing