W ciągu pięciu lat (od 2011 do 2016 roku) liczba użytkowników korzystających z Internetu poprzez urządzenia mobilne wzrośnie w Polsce z 4,4 do 14,5 miliona użytkowników – wynika z raportu PwC Polska. To daje potężne możliwości reklamodawcom, ale żeby je skutecznie wykorzystać potrzebna jest aktualna wiedza o technologiach i preferencjach użytkowników.
Fundacja Polak 2.0 – organizator tak istotnych dla branży e-commerce imprez jak Targi eHandlu i Kongres eHandlu, doskonale zdaje sobie sprawę z wartości branżowych spotkań, dlatego podjęła się organizacji pierwszego Kongresu Mobilnego.
Zobacz również
Ideą Kongresu jest zgromadzenie praktyków branży i podzielenie się doświadczeniami w formie case study. W trakcie imprezy na trzech salach odbędzie się 30 prezentacji na temat działań w szeroko pojętym kanale mobile. Będzie o kampaniach marketingowych, aplikacjach mobilnych, zmianach zachowań użytkowników, a także o iBeacons.
Prelegenci Kongresu to m.in. przedstawiciele agencji reklamowych, agencji social media, którzy opowiedzą o swoich skutecznych działaniach w mobile na przykładach. Na temat utrzymania uwagi użytkowników smartfonów czy tabletów oraz nowinek technologicznych mówić będą reprezentanci sieci reklam mobilnych oraz marketerzy. Na liście prelegentów Kongresu znajdują się przedstawiciele powszechnie znanych marek jak; Sony Mobile, Grupa Allegro, adQuota Poland, Polski Standard Płatności , GoMobi.pl, Lubię.to czy Sales Manago (pełna lista prelegentów).
Tematyka prezentacji stanowi odpowiedź na trendy w branży mobile. Bezpieczeństwo płatności mobilnych, Real Time Marketing, rozwiązania mobile-first, cechy dobrych i doskonałych rozwiązań mobilnych – wszystko na konkretnych przykładach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kongres Mobilny to wyjątkowa okazja spotkania osób, które aktywnie udzielają się w branży w branży mobile. Na co dzień spotykają się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, nowymi narzędziami i przede wszystkim mają możliwości ich wykorzystania w swojej codziennej pracy. Kongres jest wydarzeniem skierowanym nie dla tych, którzy zastanawiają się czy sięgnąć po rozwiązania mobilne, ale dla tych, którzy chcą i muszą zrobić to skutecznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji oraz zakup biletów na stronie.