Mobilny Tata w nowej kampanii eurobanku

„Nie ma lekko” – tymi słowami Piotr Adamczyk w roli ojca gromadki dzieci w spocie eurobanku, podsumowuje codzienne wypełnianie obowiązków rodzicielskich.
O autorze
1 min czytania 2014-02-03

Opanowanie nadmiaru zadań ułatwia mu prosta w obsłudze aplikacja mobilna eurobanku – najlepsza w Polsce wg rankingu „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”.  

Typowy rodzinny poranek

Mając tak liczną rodzinę jak bohater reklamy eurobanku, każdego dnia trzeba radzić sobie z wieloma czynnościami naraz. Wyzwaniem jest zapanowanie nad posiłkiem swoich dzieci, co jak się okazuje Tata ma opanowane do perfekcji. Mężnie stawia czoła zadaniom rodzica, w czym pomaga mu również aplikacja mobilna eurobanku. Jednocześnie opłaca rachunki za przedszkole, za gaz, sprawdza stan konta i to zanim obudzi się żona. W reklamie Adamczykowi – znanej już twarzy eurobanku – partneruje Sonia Bohosiewicz jako mama licznej rodzinki.

Aplikacja na każde warunki

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania zwraca uwagę na intuicyjność i łatwość korzystania z aplikacji mobilnej eurobanku. Operacje na koncie można wykonywać tak szybko i prosto, że nie trzeba odrywać się od innych czynności. Sprawia to, że korzystanie z konta eurobanku w telefonie sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach. Intuicyjność i użyteczność eurobank mobile zostały docenione wygraną w rankingu „Kieszonkowych aplikacji bankowych 2013” z dnia 5.11.2013 r., zrealizowanym przez firmę Symetria.

Mobilni wygrywają

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Teraz każdy może sprawdzić w jak prosty i szybki sposób korzystać z aplikacji eurobank mobile. W ramach kampanii, na stronie www.eurobankmobilnie.pl/, przygotowany został konkurs, polegający na wykonywaniu przelewów na ekranie widniejącego na stronie smartfona, w jak najkrótszym czasie. W ustaleniu wartości przelewu pomoże udzielenie poprawnych odpowiedzi na 3 pytania quizowe. Konkurs potrwa od 3.02.2014 do 4.03.2014.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Media

Kampania „konto z najlepszą aplikacją mobilną” eurobanku obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), kampanie OOH – w komunikacji miejskiej w największych miastach Polski, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Specjalna wersja spotu reklamowego będzie wyświetlana również w kinach. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom. Kampania potrwa do 4.03.2014.

Spot TV:

Spot w wersji kinowej: