Mobzilla na pokładzie x-komu

Paweł Warzecha zmienia barwy. Twórca kanału Mobzilla dołączył do zespołu influencerów x-komu. Nadal będzie zajmować się tym, na czym zna się najlepiej, czyli będzie testować i recenzować smartfony.
O autorze
1 min czytania 2019-12-04

– Można to chyba nazwać transferem roku, jeśli chodzi o influencer marketing w świecie nowych technologii. Mobzilla zakończył dziesięcioletnią współpracę z siecią Play i od teraz będzie pracować z nami. Trzymając się terminologii piłkarskiej, jest to bardzo duże wzmocnienie naszej drużyny, która będzie walczyć o tytuł mistrzowski – mówi Jakub Godek, YouTube manager w x-komie.

Paweł Warzecha będzie tworzyć materiały tak jak dotychczas. Można zatem dalej spodziewać się recenzji najnowszych smartfonów w każdą środę.

– Dodatkowo Paweł będzie pojawiać się w naszych materiałach specjalnych, związanych z niesztampowymi kampaniami, z których x-kom przecież słynie – dodaje Jakub Biel, communication manager x-komu.

Kanał Mobzilla na YouTubie ma 400 tysięcy subskrybentów, jego filmy mają ponad 133 miliony wyświetleń. Paweł Warzecha jest dziesiątym influencerem na stałe związanym z x-komem. Ze sklepem z elektroniką użytkową współpracują także Lipton, Ziemniak, Nieantyfan, BlackWhite, Rootblog, Majster Pirzu, Kinga Kujawska, Xaorus oraz VBTPC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj