– Można to chyba nazwać transferem roku, jeśli chodzi o influencer marketing w świecie nowych technologii. Mobzilla zakończył dziesięcioletnią współpracę z siecią Play i od teraz będzie pracować z nami. Trzymając się terminologii piłkarskiej, jest to bardzo duże wzmocnienie naszej drużyny, która będzie walczyć o tytuł mistrzowski – mówi Jakub Godek, YouTube manager w x-komie.
Paweł Warzecha będzie tworzyć materiały tak jak dotychczas. Można zatem dalej spodziewać się recenzji najnowszych smartfonów w każdą środę.
Zobacz również
– Dodatkowo Paweł będzie pojawiać się w naszych materiałach specjalnych, związanych z niesztampowymi kampaniami, z których x-kom przecież słynie – dodaje Jakub Biel, communication manager x-komu.
Kanał Mobzilla na YouTubie ma 400 tysięcy subskrybentów, jego filmy mają ponad 133 miliony wyświetleń. Paweł Warzecha jest dziesiątym influencerem na stałe związanym z x-komem. Ze sklepem z elektroniką użytkową współpracują także Lipton, Ziemniak, Nieantyfan, BlackWhite, Rootblog, Majster Pirzu, Kinga Kujawska, Xaorus oraz VBTPC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]