Kampania reklamowa jest prowadzona w prasie, Internecie oraz kanałach społecznościowych Grupy PGE w postaci 30-sekundowego spotu, reklam bannerowych oraz reklam bannerowych z video. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 1 marca i potrwają do 14 marca br. 30 – sekundowy spot przedstawia projekty morskich farm wiatrowych Grupy PGE, jako źródła zielonej energii dające impuls do rozwoju polskiej gospodarki. Reklamy bannerowe przekierowują bezpośrednio do specjalnie przygotowanej strony https://baltica.energy/, na której można obejrzeć przygotowany spot.
W spocie PGE przedstawia potencjał energetyczny i gospodarczy budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Zgodnie z założeniami nowej strategii, Grupa PGE do 2040 roku wybuduje co najmniej trzy morskie farmy wiatrowe o łącznej mocy 3,5 GW. Energia od PGE, płynąca z bałtyckiego wiatru będzie w stanie wyprodukować prąd dla ponad 5 milionów gospodarstw domowych. Sektor morskich farm wiatrowych stanowić będzie także silny impuls rozwojowy dla polskich firm i całej gospodarki.
Zobacz również
Za produkcję spotu i przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis.