Michał Pazdan podkreśla, że kawa i piłka nożna idą ze sobą w parze i – podobnie jak Robert Lewandowski sygnujący swoim nazwiskiem kawy RL9 – były reprezentant Polski również doczekał się własnej kolekcji ziarnistych kaw.
Obrońca w klubie Jagiellonia Białystok nawiązał współpracę z kawiarnią z Białegostoku – The White Bear. Dzięki temu Michał Pazdan może pochwalić się dwiema kawami, których nazwy nawiązują zarówno do zastrzyku energii, jaki zapewnia kofeina, ale także do samej piłki nożnej. Kawa Mocny Strzał to 100% arabika pochodząca z Brazylii, natomiast Strzał Energii stanowi mieszankę arabiki i robusty ze sporą zawartością kofeiny, których smak piłkarz porównuje do „smaku zwycięskiej bramki zdobytej w doliczonym czasie i ulgi po ostatnim gwizdku trudnego meczu”.
Zobacz również
fot. mobilnybarista.pl
Piłkarz podkreśla, że z kawą jest związany od dawna, a kawiarnia The White Bear jest miejscem, które regularnie odwiedza w Białymstoku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– To nie dzieło przypadku, że padło właśnie na kawę. Ten produkt towarzyszy mi codziennie od wielu lat. Kawa służy mi nie tylko do dodania sobie energii przed treningiem, ale kojarzy mi się też po prostu – z przyjemnie spędzonym czasem i chwilą wytchnienia – mówi Michał Pazdan. – To właśnie tam po latach spotkałem ponownie Marcina Zalewskiego, współwłaściciela Palarni i tak od słowa do słowa, postanowiliśmy, że zrobimy coś wspólnie – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetl ten post na Instagramie
– Michał pozytywnie zaskoczył mnie swoją wiedzą baristyczną. Wdać, że jest świadomym konsumentem, dla którego nie bez znaczenia jest to, co znajduje się w filiżance. Dlatego uczestniczył w każdym etapie produkcji swoich kaw. Wybraliśmy ziarna, które charakteryzują się naprawdę wysoką jakością. Następnie nasz roastmaster wypalił je w odpowiedni sposób, tak aby uzyskać właściwości, na których nam zależało – komentuje Marcin Zalewski, właściciel kawiarni The White Bear.
PS
Producent ekspresów do kawy, marka De’Longhi ruszyła z kampanią „Something Perfetto”, w której występuje nowy globalny ambasador marki – aktor Brad Pitt.
PS 2
O tym, jak ważną rolę w życiu może odegrać kawa, z przymrużeniem oka opowiedziała Café de Colombia w swojej kampanii #GreatnessIsBrewing.
PS 3
Firma Who Gives a Crap wprowadziła do sprzedaży zestawy składające się z papieru toaletowego i…paczek kawy, a to wszystko w szczytnym celu.