Moda na średniowiecze. Jak wyglądałyby średniowieczne logotypy marek?

Moda na średniowiecze. Jak wyglądałyby średniowieczne logotypy marek?
Serial „1670" zrobił niemałe zamieszanie w internecie. Moda na średniowiecze trwa w najlepsze, ale jak wyglądałyby logotypy marek, gdyby powstały we wspomnianych czasach?
O autorze
1 min czytania 2024-01-12

Kto by pomyślał, że w XXI. wieku przyjdzie moda na średniowiecze. W social mediach pojawiają się grafiki nawiązujące do tego okresu w historii. Kolejne marki chętnie dostosowują komunikację do dawnych czasów. Swój udział w tym (przynajmniej w Polsce) miał z pewnością sukces serialu „1670″, który niedawno pojawił się w serwisie Netflix.

Znany facebookowy fanpage „Tajne Stowarzyszenie Jawnych Przeciwników Barokizowania Budowli Gotyckich” udostępnił na swoim profilu logotypy znanych marek i aplikacji w średniowiecznym wydaniu.

Jak się okazuje, twórcą logotypów jest użytkownik, który w social mediach posługuje się nazwą „ilya_stallone_artist”. Na jego profilu regularnie pojawiają się kolejne logotypy nawiązujące do średniowiecza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polskie marki reagują na trend

Nie trzeba było długo czekać na reakcję polskich marek, które również stworzyły własne wersje logotypów. Przykładowo, grafikę udostępnił Pasibus.

Nie logotyp, a grafikę nawiązującą do średniowiecza udostępnił również InPost, który przedstawił kuriera w dawnym wydaniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: Tajne Stowarzyszenie Jawnych Przeciwników Barokizowania Budowli Gotyckich

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Trzymajcie kłobuki – chłopomania powraca! Jak wykorzystać trend na słowiańskość?

Kiedyś „słowiańskość” była wstydem, bo kojarzyła nam się z wełnianymi kapciami i dywanami na ścianach u babci. Teraz wręcz szczycimy się swoim pochodzeniem, a Generacja Z „romantyzuje” mieszkanie na wsi. Rzucanie wszystkiego i wyjeżdżenie w Bieszczady nie jest już modne, teraz chcemy wyprowadzić się na wieś, by żyć życiem Judyty z „Nigdy w życiu”.

PS2 Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie”

Dziś premiera filmu „Barbie”! Zobaczcie najciekawsze działania marketingowe, które są skupione wokół dzieła Grety Gerwig i oczywiście najsłynniejszej lalki na świecie.