Firma Hortex powierzyła agencji Byss.pl zadanie stworzenia nowego serwisu internetowego marki Costa w ramach wieloletniej współpracy.
Uruchomienie strony www.mojacosta.pl jest częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa (zmienił się również wygląd opakowań produktów), mających na celu podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych. Marka zmienia pozycjonowanie z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.
Zobacz również
„Strona www.mojacosta.pl jest kolejnym projektem realizowanym przez nas dla spółki Hortex Holding S.A., z którą współpracujemy już od 6 lat. Nasza agencja była odpowiedzialna również za poprzednią wersję strony internetowej marki i obecnie stworzyliśmy nowy serwis zgodny z nowym pozycjonowaniem marki, skierowanej do wszystkich osób ceniących naturalne owocowe napoje” – mówi Hubert Kowalski, project manager agencji Byss.pl
Poza tworzeniem stron internetowych, agencja Byss.pl w poprzednich latach zajęła się bieżącą obsługą wakacyjnych akcji konkursowych Costa oraz przygotowaniem kreacji bannerowych promujących produkty tej marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing