Mojacosta.pl autorstwa agencji Byss.pl wspiera nowe pozycjonowanie marki Costa

Ruszyła stworzona przez agencję Byss.pl strona internetowa mojacosta.pl wspierająca nowe pozycjonowanie marki Costa. Agencja zrealizowała projekt w ramach wieloletniej współpracy z Hortex Holding S.A, w którego portfolio znajduje się marka Costa.
O autorze
1 min czytania 2016-02-02

Firma Hortex powierzyła agencji Byss.pl zadanie stworzenia nowego serwisu internetowego marki Costa w ramach wieloletniej współpracy.

Uruchomienie strony www.mojacosta.pl jest częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa (zmienił się również wygląd opakowań produktów), mających na celu podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych. Marka zmienia pozycjonowanie z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.

„Strona www.mojacosta.pl jest kolejnym projektem realizowanym przez nas dla spółki Hortex Holding S.A., z którą współpracujemy już od 6 lat. Nasza agencja była odpowiedzialna również za poprzednią wersję strony internetowej marki i obecnie stworzyliśmy nowy serwis zgodny z nowym pozycjonowaniem marki, skierowanej do wszystkich osób ceniących naturalne owocowe napoje” – mówi Hubert Kowalski, project manager agencji Byss.pl

Poza tworzeniem stron internetowych, agencja Byss.pl w poprzednich latach zajęła się bieżącą obsługą wakacyjnych akcji konkursowych Costa oraz przygotowaniem kreacji bannerowych promujących produkty tej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing