Jedenastka na boisku i dwunasty zawodnik na trybunach – to ich doping dodaje piłkarzom skrzydeł. Kibice na stadionie są równie ważni jak zawodnicy. Właśnie z myślą o kibicach marka Królewskie, dumny wieloletni sponsor Legii Warszawa, przygotowała kampanię oraz promocję związaną ze stołecznym klubem.
„Juras” i Kucza o miłości do Legii
Zobacz również
„Moje miejsce zawsze z Legią” to hasło kampanii Królewskiego oraz tytuł filmu, który przedstawia historię spikera Legii Łukasza „Jurasa” Jurkowskiego oraz fotografa Piotra Kuczy. W filmie autorstwa Krzysztofa Kiziewicza, bohaterowie opowiadają jak i gdzie rodziła się ich miłość do Legii.
Graj o króla lub swoją koszulkę Legii
1 lipca rozpoczęła się nowa loteria promocyjna Królewskiego, oparta o lubiany przez konsumentów mechanizm instant win – czyli natychmiastowej nagrody. Kupując teraz butelkę lub puszkę Królewskie Jasne Pełne w opakowaniach oznaczonych promocją, każdy ma szansę wygrać piwo lub unikalną koszulkę w barwach Legii, dodatkowo personalizowaną nazwą swojej dzielnicy lub miejscowości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Jeśli widnieje tam napis „Wygrałeś Królewskie JP 2019” lub „1xKról 2019”, nagrodę – 1 puszkę 500 ml piwa Królewskie można odebrać u sprzedawcy w dowolnym sklepie oznaczonym promocją. Lista sklepów dostępna jest na stronie www.krolewskie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O wygranej koszulce informuje napis „Koszulka 2019” lub „Koszulka”. Pod informacją o nagrodzie znajduje się kod, który trzeba zarejestrować na stronie Królewskiego pod adresem https://loteria.krolewskie.pl/. Po poprawnym zarejestrowaniu kodu, zwycięzca otrzyma na maila wiadomość ze specjalnym linkiem do Legia Warszawa FanStore oraz e-kodem, który uprawnia do zamówienia koszulki. Po wpisaniu e-kodu na stronie sklepu, można wybrać koszulkę z nazwą swojej dzielnicy lub z listy wybrać miejscowość, która zostanie na niej umieszczona.
Jeśli pod kapslem lub zawleczką znajdziemy informację „Królewski smak 2019”, nie pozostaje nic innego, jak cieszyć się smakiem piwa i grać dalej.
Promocję wspiera szeroka kampania digitalowa i outdoorowa oraz dedykowane materiały promocyjne w sklepach. Za komunikację ATL i BTL marki Królewskie odpowiada agencja JUST. Działania digital i social media realizuje agencja TWIN, a za PR odpowiada agencja ROOTS. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii promocyjnej jest G3 Group.