Ambicją jest zbudowanie serwisu o światowym zasięgu, który będzie pierwszym miejscem odniesienia dla obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wiedzy z obszaru sprzedaży online i omnichannel.
Baza wiedzy będzie aktualizowana kilkadziesiąt razy w ciągu roku. Współautorzy rozsiani są po kluczowych dla klientów agencji rynkach (m.in. Wielka Brytania, Chiny i Singapur). Prace redakcji koordynowane są przez zespół strategii z Warszawy.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwsze wydanie Newscatchera powstało przy udziale konsultantów zza Wielkiego Muru i było poświęcone fenomenowi chińskiego święta zakupowego Single’s Day, które generuje sprzedaż na poziomie wyższym niż łączne wyniki Black Friday i Cyber Monday. Materiał zwraca uwagę na narzędzia e-commerce, które istniały jeszcze przed pandemią COVID-19, a które staną się szczególnie istotne teraz, kiedy znaczenie kanałów e-commercowych rośnie jak nigdy dotąd.
Aktualny numer poświęcony jest pandemii COVID-19 i jej wpływowi na biznes e-commerce. Oprócz podcastu i artykułu, Molecular BBDO przygotował także pogłębiony raport “Living a new normal. E-commerce predictions & recommendations for a post–COVID-19 reality”. Publikacja zawiera wskazówki i biznesowe rekomendacje zarówno do wykorzystania „na już”, jak i w średnio- i długoterminowej perspektywie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]