Pojawienie się na świecie dziecka to prawdziwa rewolucja dla całej rodziny. Radość i oczekiwanie często mieszają się z zagubieniem, zmęczeniem, niepewnością, jednak wielu z nas zdaje się zapominać, że dla młodych rodziców pierwsze miesiące mogą być naprawdę trudne.
Jak pokazują badania przeprowadzone przez pracowników Laboratoire Gallia:
- 9 na 10 młodych rodziców twierdzi, że czuje się wyczerpanych fizycznie, psychicznie lub emocjonalnie,
- 88% rodziców przyznaje, że odczuwa „zarówno szczęście, jak i wyczerpanie w okresie poporodowym”,
- z 97% rodziców chciałoby otrzymać więcej wsparcia w tym czasie.




Właśnie dlatego powstała kampania „MommyPhone” Laboratoire Gallia. Jej głównym elementem jest tytułowy „MommyPhone”, czyli elektroniczna niania, na co dzień służąca do kontrolowania niemowlęcia w dowolnym momencie, bez konieczności bycia tuż obok.
MommyPhone to urządzenie, które przy pomocy jednego przycisku łączy rodziców bezpośrednio z ekspertami w dziedzinie wczesnego dzieciństwa i rodzicielstwa. Dla wszystkich, którzy tego potrzebują, 24/7 do dyspozycji są m.in.: infolinia, czat oraz adres e-mail, dzięki któremu zainteresowani nawiążą kontakt ze specjalistami (m.in. psychologiem i położną).
W klipie promującym kampanię wystąpili prawdziwi rodzice małych dzieci, którzy w przyjaznej atmosferze mogli omówić trudności, z jakimi zetknęli się w czasie ciąży i po porodzie, i uświadomić sobie, że nie są sami. Tytułowy MommyPhone posłużył jako narzędzie, które ułatwiało im zabranie głosu.
Za realizację kampanii „MommyPhone”, która emitowana jest w internecie, telewizji i mediach społecznościowych, odpowiada agencja BETC Paris.
Zdjęcia: Instagram