TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani

„MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani
Po porodzie bardzo często cała uwaga skupia się na nowym członku rodziny. A co z jego rodzicami? Takie pytanie zadają twórcy kampanii „MommyPhone”, która zwraca uwagę na kryzysy psychiczne młodych rodziców w okresie okołoporodowym.
O autorze
1 min czytania 2025-04-07

Pojawienie się na świecie dziecka to prawdziwa rewolucja dla całej rodziny. Radość i oczekiwanie często mieszają się z zagubieniem, zmęczeniem, niepewnością, jednak wielu z nas zdaje się zapominać, że dla młodych rodziców pierwsze miesiące mogą być naprawdę trudne.

Jak pokazują badania przeprowadzone przez pracowników Laboratoire Gallia:

  • 9 na 10 młodych rodziców twierdzi, że czuje się wyczerpanych fizycznie, psychicznie lub emocjonalnie,
  • 88% rodziców przyznaje, że odczuwa „zarówno szczęście, jak i wyczerpanie w okresie poporodowym”,
  • z 97% rodziców chciałoby otrzymać więcej wsparcia w tym czasie.

Właśnie dlatego powstała kampania „MommyPhone” Laboratoire Gallia. Jej głównym elementem jest tytułowy „MommyPhone”, czyli elektroniczna niania, na co dzień służąca do kontrolowania niemowlęcia w dowolnym momencie, bez konieczności bycia tuż obok.

MommyPhone to urządzenie, które przy pomocy jednego przycisku łączy rodziców bezpośrednio z ekspertami w dziedzinie wczesnego dzieciństwa i rodzicielstwa. Dla wszystkich, którzy tego potrzebują, 24/7 do dyspozycji są m.in.: infolinia, czat oraz adres e-mail, dzięki któremu zainteresowani nawiążą kontakt ze specjalistami (m.in. psychologiem i położną).

W klipie promującym kampanię wystąpili prawdziwi rodzice małych dzieci, którzy w przyjaznej atmosferze mogli omówić trudności, z jakimi zetknęli się w czasie ciąży i po porodzie, i uświadomić sobie, że nie są sami. Tytułowy MommyPhone posłużył jako narzędzie, które ułatwiało im zabranie głosu.

Za realizację kampanii „MommyPhone”, która emitowana jest w internecie, telewizji i mediach społecznościowych, odpowiada agencja BETC Paris.

Zdjęcia: Instagram

PS „Bundles of Joy”: Burger King sprawił, że młode mamy poczuły całkowite spełnienie płynące z jedzenia