„MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani

„MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani
Po porodzie bardzo często cała uwaga skupia się na nowym członku rodziny. A co z jego rodzicami? Takie pytanie zadają twórcy kampanii „MommyPhone”, która zwraca uwagę na kryzysy psychiczne młodych rodziców w okresie okołoporodowym.
O autorze
1 min czytania 2025-04-07

Pojawienie się na świecie dziecka to prawdziwa rewolucja dla całej rodziny. Radość i oczekiwanie często mieszają się z zagubieniem, zmęczeniem, niepewnością, jednak wielu z nas zdaje się zapominać, że dla młodych rodziców pierwsze miesiące mogą być naprawdę trudne.

Jak pokazują badania przeprowadzone przez pracowników Laboratoire Gallia:

  • 9 na 10 młodych rodziców twierdzi, że czuje się wyczerpanych fizycznie, psychicznie lub emocjonalnie,
  • 88% rodziców przyznaje, że odczuwa „zarówno szczęście, jak i wyczerpanie w okresie poporodowym”,
  • z 97% rodziców chciałoby otrzymać więcej wsparcia w tym czasie.

Właśnie dlatego powstała kampania „MommyPhone” Laboratoire Gallia. Jej głównym elementem jest tytułowy „MommyPhone”, czyli elektroniczna niania, na co dzień służąca do kontrolowania niemowlęcia w dowolnym momencie, bez konieczności bycia tuż obok.

MommyPhone to urządzenie, które przy pomocy jednego przycisku łączy rodziców bezpośrednio z ekspertami w dziedzinie wczesnego dzieciństwa i rodzicielstwa. Dla wszystkich, którzy tego potrzebują, 24/7 do dyspozycji są m.in.: infolinia, czat oraz adres e-mail, dzięki któremu zainteresowani nawiążą kontakt ze specjalistami (m.in. psychologiem i położną).

W klipie promującym kampanię wystąpili prawdziwi rodzice małych dzieci, którzy w przyjaznej atmosferze mogli omówić trudności, z jakimi zetknęli się w czasie ciąży i po porodzie, i uświadomić sobie, że nie są sami. Tytułowy MommyPhone posłużył jako narzędzie, które ułatwiało im zabranie głosu.

Za realizację kampanii „MommyPhone”, która emitowana jest w internecie, telewizji i mediach społecznościowych, odpowiada agencja BETC Paris.

Zdjęcia: Instagram

PS „Bundles of Joy”: Burger King sprawił, że młode mamy poczuły całkowite spełnienie płynące z jedzenia