fot. Muzeum Narodowe
Kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów Muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.
Zobacz również
A Ty, co zobaczysz?
Inną polską kampanią, która jest warta uwagi, jest kierowca vs pieszy. Akcja ma zwrócić naszą uwagę na zagrożenia wynikające z brawury i nieostrożności zarówno przez pieszych, jak i zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego. KRBRD i MIB chcą wpłynąć na zmianę postaw kierowców jak i pieszych!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Dużo mówi się również o nowej kampanii Diora „Co zrobiłabyś dla miłości?”, która opatrzona została hasztagiem #Diorlovechain, za którego użycie na Instagramie i Twitterze Dior przekaże dolara dla organizacji WE Charity! Więcej o kampanii przeczytacie → tutaj.