Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński w spotach pełnych wrażliwości zapraszają do swojego świata sztuki. Zobacz kampanię Muzeum Narodowego

Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński w spotach pełnych wrażliwości zapraszają do swojego świata sztuki. Zobacz kampanię Muzeum Narodowego
Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum narodowe w Warszawie zaprosiło do współpracy znanych Polaków, by zabrali nas do swojego świata sztuki.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

fot. Muzeum Narodowe

Kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów Muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.



A Ty, co zobaczysz?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Inną polską kampanią, która jest warta uwagi, jest kierowca vs pieszy. Akcja ma zwrócić naszą uwagę na zagrożenia wynikające z brawury i nieostrożności zarówno przez pieszych, jak i zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego. KRBRD i MIB chcą wpłynąć na zmianę postaw kierowców jak i pieszych!

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Dużo mówi się również o nowej kampanii Diora „Co zrobiłabyś dla miłości?”, która opatrzona została hasztagiem #Diorlovechain, za którego użycie na Instagramie i Twitterze Dior przekaże dolara dla organizacji WE Charity! Więcej o kampanii przeczytacie → tutaj.