Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands CEE

Monika Bronowska została mianowana na stanowisko CEO w IPG Mediabrands CEE i będzie odpowiadała za działalność grupy w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej, w tym na takich m.in. rynkach jak: Polska, Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina.
O autorze
1 min czytania 2019-07-24

Wraz z objęciem przez Bronowską funkcji CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.

Głównym zadaniem Moniki Bronowskiej będzie wzmocnienie IPG Mediabrands w regionie oraz rozwój usług i produktów grupy.

Bronowska jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem pracy w firmach z sektora mediowego i marketingowego. Ponad 10 lat związana była z Publicis Groupe, gdzie m.in. odpowiadała za transformację i rozwój biznesu marki Zenith oraz efektywną współpracę pomiędzy wszystkimi brandami grupy. Ostatnio Bronowska pełniła funkcję CEO w Netsprint Group, jednej z największych firm w Polsce wyspecjalizowanych w danych i marketingu online. Do jej osiągnięć w Netsprint należy m.in. stworzenie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż międzynarodową. Nadzorowała także procesy akwizycji.

Jak mówi Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA Monikę Bronowską cechuje determinacja i konsekwentne dążenie do realizacji swojej wizji. – Jestem przekonana, że razem z świetnymi liderami ze wszystkich agencji w regionie, Monika Bronowska przeprowadzi transformację naszego biznesu i wprowadzi nas na taką drogę, która otworzy przed naszymi klientami jeszcze większe możliwości wykorzystania zasobów sieci. Dzięki Monice nasza pozycja lidera na arenie data & tech będzie jeszcze silniejsza – dodaje Foster Kenny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komentując swoją nominację Monika Bronowska powiedziała – IPG Mediabrands to obecnie jedna z najbardziej odważnych i postępowych sieci mediowych na rynku. Cechuje się podejściem i strukturą oferującą produkty oraz usługi, które autentycznie wyróżniają się na tle konkurencji. Jestem szczęśliwa, że właśnie teraz mogę dołączyć do IPG Mediabrands i pracować z bardzo ciekawą grupą klientów, zapewniając im wzmocnienie i dywersyfikację działań marketingowych.

Nowa szefowa regionu do warszawskiego biura IPG Mediabrands dołączy 9 września br. Będzie podlegała bezpośrednio Caroline Foster Kenny, CEO EMEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się