Monika Jabłońska w Papaya Films. Pokieruje Papaya Roster

Monika Jabłońska objęła stanowisko head of Papaya Roster. Z branżą kreacji, komunikacji, reklamy i produkcji związana jest od 25 lat.
O autorze
1 min czytania 2022-05-16

Pracę w sektorze zaczynała w agencji Leo Burnett. Jako account manager, director, a następnie szefowa Client Service tworzyła strategie i kampanie dla marek takich jak: Sony, Coca-Cola, Fiat, Polkomtel, PZU, Orange, a także Polskiej Akcji Humanitarnej i Stowarzyszenia „Integracja”.

W roku 2012 Jabłońska zainicjowała własny projekt. Agencja GOOD była butikiem strategiczno-kreatywnym, z wiodącą komponentą zintegrowanej komunikacji, w jaką zainwestowała Grupa K2. Po 4 latach, w roku 2016, kiedy agencja GOOD z Moniką jako managing partner, osiągnęła pełną synergię z Grupą i została włączona w strukturę K2. We współpracy z firmami doradczymi zajmowała się strategią i tworzeniem komunikacji dla podmiotów reprezentujących m.in. sektor Healthcare, Consumer goods, Luxury products, a także sferę NGO i pro-bono.

W całym procesie tworzenia etap produkcji jest dla Moniki najważniejszy, ponieważ wieńczy efekt często wielomiesięcznych prac strategicznych, koncepcyjnych i kreatywnych. Monika twierdzi, że kluczem pozostaje jednak relacja. „Zawsze szczerze, zawsze jasno, zawsze wprost”– jak sama dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj