Monika Wach-Wojciechowska została nową head of programmatic w OMD

Do agencji OMD dołączyła Monika Wach-Wojciechowska, która stanęła na czele zespołu programmatic. Jako head of programmatic odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.
O autorze
0 min czytania 2023-02-10

– Monika wniosła do zespołu nie tylko duże kompetencje i doświadczenie, ale też wspaniałą, pozytywną energię. Bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas w roli liderki zespołu Programmatic – komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

Monika Wach-Wojciechowska to ekspertka w dziedzinie performance marketingu. Jest Certyfikowaną Trenerką Google Marketing Platform. Z branżą marketingową związana jest od blisko 10 lat. W tym czasie współpracowała m.in. z takimi markami jak Lidl Polska oraz Dominos. Na swoim koncie ma wiele docenianych projektów, w tym m.in. „Kuchnię Lidla”, którą nagrodzono Srebrnym Effie w 2018 roku.