Obsługa agencji obejmuje przygotowanie i prowadzenia kanałów na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz Twitterze. Poza działaniami contentowymi, bananowa ekipa obsługuje także działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, a także Google Ads i YouTube Ads.
Marka Zooksy jest nam bliska „na poziomie DNA”. Nie udaje, że zbawi i zmieni świat. Co najwyżej wzór i krój skarpetek. Tak jak my, chce poprzez swoją kreatywność i doświadczenie sprawiać radość innym. Co oznacza nie tylko humor i bycie miłą marką, ale przede wszystkim ciekawe, różnorodne produkty dobrej jakości, które zostaną z konsumentem na lata. Trwałość jest tu szczególnie istotna, bo w grupie odbiorców wyraźnie widać rosnącą świadomość wpływu producentów odzieży na emisję CO2 i na stan środowiska naturalnego w ogóle. Stąd dbałość o komunikowanie dłuższego czasu użytkowania i minimalizacji wpływu produkcji na środowisko. To wszystko jest naszemu zespołowi bardzo bliskie i daje sporo frajdy przy tworzeniu kolejnych kreacji – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
Zobacz również
Komunikacja marki Zooksy jest kierowana do osób młodych, dla których zakupy w internecie obejmują praktycznie wszystkie kategorie dóbr i usług niezbędnych do życia. W planowaniu działań agencja uwzględniła więc wszystkie aktualne trendy w e-commerce, takie jak upowszechnienie nowoczesnych form płatności (szybkie przelewy + BLIK), bezkontaktowa forma dostaw, aspekty ekologiczne i promocje jako czynnik „must-have” oraz social shopping.
Content publikowany w kanałach społecznościowych marki skupia się na prezentowaniu limitowanych kolekcji i promocjach sprzedaży, ale także ma angażować, bawić i zachęcać do interakcji z marką.
Naszą współpracę rozpoczęło stworzenie strategii komunikacyjnej oraz koncepcji wizerunkowej i marketingowej marki. To, co mamy do zaoferowania to odważne i innowacyjne wzornictwo i kroje, a także całkowicie polska produkcja z dobrej jakości materiałów. Młode pokolenie cechuje inne podejście do ubrań niż osoby z pozostałych kategorii wiekowych. Generacja Facebooka jest bardziej podatna na wpływy znajomych, trendy i social media – mówi Daria Skopińska-Pięta, CEO Zooksy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Klient wybrał More Bananas dzięki rekomendacjom innych firm, obsługiwanych przez agencję. Za obsługę Zooksy odpowiada zespół w składzie: Basia Bukowska (graphic designer), Klaudia gruszkowska (account manager) ania ledwoń-blacha (creative owner) i piotr siwiec (digital marketing coordinator).
Słuchaj podcastu NowyMarketing