Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Quick Choco, a co za tym idzie wsparcie sprzedaży w miejscach, w których produkt jest obecnie dostępny. Jak podkreśla producent nowa linia przekąsek zyskuje bardzo wiele pozytywnych opinii jednak wciąż konsumenci wiedzą, o niej zbyt mało. Ważnym elementem podjętych działań jest, więc forma przekazu, w której podkreślone zostały trzy najważniejsze atuty Quick Choco – wysoka jakość, oryginalny smak oraz poręczność opakowania.
Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa, dzięki której każdy może dowiedzieć się więcej, o produkcie a przy okazji sprawdzić w jakim sklepie jest dostępny.
Zobacz również
Quick Choco to połączenie polskich pestek dyni oraz aksamitnej belgijskiej czekolady. W ofercie dostępne są dwa smaki – polskie pestki dyni w ciemnej czekoladzie belgijskiej z dodatkiem soli himalajskiej oraz polskie pestki dyni w mlecznej czekoladzie belgijskiej.
Produkt jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy szukają alternatywnych przekąsek w wygodnym i poręcznym opakowaniu, które mogą im towarzyszyć na co dzień w pracy, w szkole lub w podróży.
Pestki dyni w czekoladzie Quick Choco to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku, który dostępny jest w sklepach stacjonarnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing