„Most likely”: Dove zwraca uwagę na to, jak wiele dziewczyn nie lubi siebie

„Most likely”: Dove zwraca uwagę na to, jak wiele dziewczyn nie lubi siebie
Firma Dove uruchomiła kampanię „Most likely”. Jej celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na to, jak wiele młodych dziewczyn ma problem z akceptacją siebie.
O autorze
1 min czytania 2024-09-30

Marka kosmetyczna Dove, znana z akcji społecznych opowiadających o naturalnym pięknie, tym razem postanowiła mówić o wpływie braku akceptacji siebie na rezygnowanie z codziennych aktywności wśród młodych dziewcząt. Tak powstała akcja „Most likely” (pol. „Najbardziej prawdopodobne”), której elementem jest inicjatywa „Dove Days”. Chodzi o bezpłatne, godzinne wirtualne warsztaty, których celem jest pomóc dziewczętom chodzącym do gimnazjów w rozwijaniu pewności siebie.

Zamiast tradycyjnych, doskonale znanych w Ameryce Północnej roczników, czyli albumów ze zdjęciami uczniów danej szkoły i ich złotymi myślami, Dove stworzyło zbiór zdjęć nastolatek, opatrzonych tekstami w stylu: „porzucę wizyty na siłowni, ponieważ nie lubię swoich ud ”, czy „będę się ranić, kiedy poczuję się brzydka”. Chodzi o to, aby wskazać, czego nie lubi w sobie młoda dziewczyna i w jaki sposób ten brak akceptacji może wpłynąć na jej przyszłe wybory.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Dove

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji”: Dove zachęca do refleksji nad wpływem AI na standardy piękna

Marka Dove rozpoczęła w Polsce kampanię #PrawdziwePiekno, która skupia się na pokazaniu realistycznego piękna w dobie AI. W ramach akcji zaplanowano wiele aktywacji, m.in. reklamy w aplikacjach randkowych czy współpracę z Martyną Wojciechowską.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się