Move Federation – pierwsza w Polsce federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy

W Move Federation zmierzą się drużyny gwiazd Internetu, których kapitanami zostali najbardziej rozpoznawalni twórcy. Premierowy turniej odbędzie się 19 listopada w Arenie Gliwice.
O autorze
1 min czytania 2022-10-18

Move Federation to przedefiniowanie piłki nożnej, jaką znacie – nowe zasady i masa sportowych emocji. Najwięksi polscy influencerzy zmierzą się w turnieju, w którym weźmie udział 8 drużyn, złożonych ze znanych twórców internetowych i gwiazd. 

To będzie amerykańskie supershow w Gliwicach, rozrywka, która dzięki swojej formule i bogatemu programowi artystycznemu, będzie interesująca dla bardzo wielu odbiorców. Poprzez zaangażowanie największych gwiazd Internetu i wprowadzenie nowoczesnych zasad specjalnych, chcemy wspierać aktywność fizyczną młodzieży, która zbyt często wybiera komputer od boiska na podwórku – mówi Wojciech Szaniawski, prezes zarządu Spotlight Agency i włodarz Move Federation, który już od prawie 20 lat zajmuje się budowaniem wizerunków najbardziej znanych polskich sportowców, w tym wielu piłkarzy reprezentacji Polski, a od dwóch lat także największych polskich influencerów.

Ujawniono już kapitanów 5 drużyn, którymi zostali: Natalia Natsu Karczmarczyk, liderka projektu Natsu World, Monika Kociołek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy flagowego projektu Spotlight Agency – Team X, Mateusz Tromba Trąbka, który zaliczył już sportowy debiut we freak fighcie, Wojciech Gola, włodarz Fame MMA, a także Boxdel, współtwórca Fame MMA. Pozostali zostaną ogłoszeni już niebawem, między innymi na kanałach social media projektu.

Zasady gry

W turnieju bierze udział sześć drużyn sześcioosobowych męskich i dwie drużyny sześcioosobowe mieszane. Każda z drużyn rozgrywa jeden mecz, zdobywając punkty za zdobyte gole:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 1 punkt – za bramkę zdobytą nogą lub głową, lub za gola po rzucie karnym, rzucie wolnym pośrednim albo rzucie wolnym bezpośrednim;
  • 2 punkty – za bramkę po strzale z dystansu tj. z drugiej połowy boiska;
  • 3 punkty – za bramkę po tzw. „super move” czyli po przewrotce, „szczupaku” lub „nożycach”.

Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. W przypadku remisu o rozstrzygnięciu decyduje konkurs rzutów karnych.

Mecze będą rozgrywane w systemie dwóch połów po 10 minut. Na boisku pojawi się specjalny przycisk, który każdej z drużyn pozwoli wprowadzić na boisko superbohatera – zawodowego piłkarza. Wszystkie zasady gry będą sukcesywnie udostępniane na platformach social media Move Federation.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwsza konferencja prasowa odbya się 17 października w Novotel Warszawa. Transmisję będzie można obejrzeć na kanale YouTube Move Federation, Kanale Sportowym i Fame MMA. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały składy drużyn oraz szczegółowe zasady gry.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Właścicielem federacji Move jest jedna z największych agencji influencer marketingu – Spotlight. Za opracowanie produktu reklamowego, komercjalizację wydarzenia i pozyskiwanie sponsorów odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom. Pierwszymi partnerami turnieju zostały Fortuna, KFC i Predator Energy Drink.