Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF głosem uchodźców

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF głosem uchodźców
Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry'ego. Zobaczcie ich historie.
O autorze
1 min czytania 2017-03-14

UNICEF uświadamia, jak wiele dzieci musiało uciekać przed wojną ze swoich domów rodzinnych. Porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.

W spocie poznajemy Harry’ego i Ahmeda, którzy są uchodźcami, choć ich historię dzielą lata. Pierwszy z nich uciekał przed II Wojną Światową, drugi – przed wojną w Syrii. 

Udało mi się przeżyć. Mogę nazwać się szczęściarzem – to kolejne co łączy bohaterów kampanii Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza akcja UNICEF na rzecz młodych uchodźców. W zeszłym roku Fundusz przygotował wyjątkową animowaną kampanię. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest to kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

UE we współpracy z UNICEF stworzyła kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się