UNICEF uświadamia, jak wiele dzieci musiało uciekać przed wojną ze swoich domów rodzinnych. Porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.
W spocie poznajemy Harry’ego i Ahmeda, którzy są uchodźcami, choć ich historię dzielą lata. Pierwszy z nich uciekał przed II Wojną Światową, drugi – przed wojną w Syrii.
Zobacz również
– Udało mi się przeżyć. Mogę nazwać się szczęściarzem – to kolejne co łączy bohaterów kampanii Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci.
PS
To nie pierwsza akcja UNICEF na rzecz młodych uchodźców. W zeszłym roku Fundusz przygotował wyjątkową animowaną kampanię. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest to kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
UE we współpracy z UNICEF stworzyła kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi.