Skąd taki pomysł? Wszyscy lubimy się dzielić rzeczami, które nas cieszą – na przykład pozytywnymi doświadczeniami z tankowania… Na bazie tej właśnie radości dzielenia się zrodził się innowacyjny mechanizm promocyjny. Teraz na stacjach MOYA można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni robocze) 2x 500 zł na paliwo i podzielić się nimi z wybraną osobą! Szczegóły akcji dostępne są na stronie: promocja.moyastacja.pl.
Na potrzeby akcji powstały spoty TV w kilku wariantach: 15, 30 i 60 sekund, billboardy sponsorskie oraz spot radiowy. Prowadzone są także intensywne działania reklamowe w Internecie, oparte na precyzyjnym geotargetowaniu (do użytkowników w pobliżu stacji Moya). Akcja potrwa do 12.11.2017 r.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Przekaz reklamowy dopełniają wizerunkowe billboardy sponsorskie. Ich zadaniem jest budowanie świadomości i zaufania do marki oraz informowanie o szerokim, ogólnopolskim zasięgu sieci, liczącej obecnie ponad 150 stacji.
Za mechanizm, koncepcję kreatywną i nadzór nad kampanią odpowiada Goodagency. Kreacją scenariusza oraz całością produkcji filmowej zajął się dom produkcyjny Mucha (scenariusz i reżyseria: Mateusz Pleskacz). Niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiedzialny jest za planowanie i zakup kampanii w telewizji, a za planowanie i zakup Internetu – agencja mediowa Bidlab.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta