Produkty Fusion firmy Müller, które pojawiły się w czerwcu w sklepach, to wyjątkowe połączenia smakowe oraz zupełnie nowa kategoria na rynku. Dotychczas chcąc sięgnąć po mleczne śniadanie czy przekąskę mieliśmy do wyboru jogurt lub kefir. Pierwszy z nich zazwyczaj kojarzy nam się pysznym, owocowym smakiem, a na drugi decydujemy się często, gdy chcemy zjeść coś wartościowego. Fusion to idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają połączenia obu tych propozycji. Nowość dostępna jest na rynku w dwóch rodzajach opakowań: butelce i kubeczku, w 3 wariantach smakowych – truskawka-kiwi, mango-pomarańcza* oraz malina-granat. (*mango-mandarynka dla wersji w kubku).
W ramach wsparcia reklamowego zaplanowano kampanię telewizyjną, która wystartowała 4 lipca i potrwa do połowy września. Spot zobaczymy w TVP, TVN, na Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Ponadto odbędzie się kampania na YouTube, która potrwa od 6 lipca do końca sierpnia.
Zobacz również
Za produkcję spotu reklamowego odpowiada studio Film Produkcja Sp. z o.o., a wyreżyserowała go Martyna Iwańska.
Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]