Duży, 5 calowy wyświetlacz HD, mocne podzespoły, Windows Phone 8.1 oraz wygoda usług firmy Microsoft – wbudowanych i gotowych do użycia. To najlepszy opis najnowszego telefonu od Microsoftu. Smartfon Lumia 640 objęty jest dodatkowo promocją, w ramach której można wypróbować pełną wersję Office 365 Personal na komputerze i tablecie. Dzięki temu użytkownik ma dostęp do przestrzeni dyskowej OneDrive na miliony zdjęć, filmy i inne dokumenty.
Rynkowa premiera modelu Lumia 640 wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną, którą na zlecenie Microsoft przygotował dom mediowy Carat z grupy Dentsu Aegis Network Polska. Od końca kwietnia na ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych pojawiają się 30 sekundowe spoty. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisach VOD, social media oraz komunikację w digitalu . Działania online obejmują m.in. wykorzystanie aplikacji Spotify oraz Endomondo. W muzycznej aplikacji Spotify zbudowana została specjalna platforma, która ma na celu dopasowanie muzycznej playlisty do użytkownika. Użytkownicy deklarują jak będą korzystać z nowej Lumia 640 i jaki preferują gatunek muzyki. Na podstawie tych danych tworzona jest indywidualna playlista. W aplikacji Endomondo stworzona została specjalna majowa rywalizacja „Osiągaj więcej z Lumia 640!”, w której do wygrania były 3 smartfony Microsoft Lumia 640.
Zobacz również
Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Carat. iProspect Polska oraz Isobar Polska odpowiadają za realizację działań w social media (YouTube, Facebook). Kreacje przygotowała agencja McCann London. Kampania potrwa do końca czerwca.
Kampanię koordynują ze strony Microsoft: Piotr Szymanek, Bartłomiej Piekło oraz Anna Rekus.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]