– Plac Unii powinien na trwałe zapisać się w świadomości mieszkańców stolicy jako idealne miejsce do robienia zakupów i spędzania wolnego czasu – tłumaczy Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Atutem Placu Unii jest jego lokalizacja, w samym sercu Warszawy, a także różnorodność prestiżowych marek tj. Armani Jeans, Liu Jo, Furla, czy niszowych butików z polską modą jak Pop up Story. Wielu klientów może przyciągać legendarny Supersam, jeden z najstarszych supermarketów w Polsce, który wraca do swojej historycznej lokalizacji – mówi Nowak. Uważa, że wielu ludzi robi zakupy z przyzwyczajenia w „starych” galeriach i trzeba do nich dotrzeć z informacją, że pojawiło się nowe, ciekawe miejsce na granicy Śródmieścia i Mokotowa.
– Mr Target został zaproszony do współpracy przy promocji Placu Unii – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, szefowa marketingu w Placu Unii. – Dopiero rozpoczęliśmy działania, ale już widać pierwsze efekty –– dodaje.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1