[m]spark INNOVATION ACADEMY to unikatowy na polskim rynku cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark project manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, chief digital officer GroupM, Marcin Zaremba, head of product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, country digital manager IKEA, Marcin Woźniak, managing partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video.
– W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.
Zobacz również
W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage’u [m]spark, gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu, a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, head of esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, chief growth officer Instreamly. W programie m.in.:
- czym różni się gaming od e-sportu,
- aktualne trendy lokalne i globalne,
- najpopularniejsze gry i gracze,
- topowe imprezy i platformy gamingowe,
- innowacyjne formaty reklamowe,
- wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców – European Performance Center.
W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.
[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing