W związku z planowanymi przez NFOŚiGW w ciągu dwóch najbliższych lat nowymi zielonymi kampaniami, Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów, a agencja MullenLowe Warsaw strategią komunikacji i kreacją.
MLW Group (w przetargu jej marki startowały pod handlową nazwą Octopus Media i Octopus Warsaw) współpracuje z NFOŚiGW od dłuższego czasu. Zrealizowała kilka projektów m.in. akcję edukacyjną o elektromobilności Jazda z ElektroMaćkiem.
Zobacz również
– Jako zespół jesteśmy świadomi obecnych zagrożeń dla klimatu i z dużym zaangażowaniem podejmujemy zobowiązania, które mogą wiele zmienić – mówi Anna Jezierska, client managing partner Mediahub. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z Narodowym Funduszem będziemy mogli rozwijać myślenie w duchu zrównoważonego rozwoju, a co ważne przekonywać do tego innych – podkreśla.