MullenLowe Group po raz kolejny zrealizuje kampanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Mullenlowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wygrała kolejny przetarg na obsługę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
O autorze
0 min czytania 2022-11-17

W związku z planowanymi przez NFOŚiGW w ciągu dwóch najbliższych lat nowymi zielonymi kampaniami, Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów, a agencja MullenLowe Warsaw strategią komunikacji i kreacją.

MLW Group (w przetargu jej marki startowały pod handlową nazwą Octopus Media i Octopus Warsaw) współpracuje z NFOŚiGW od dłuższego czasu. Zrealizowała kilka projektów m.in. akcję edukacyjną o elektromobilności Jazda z ElektroMaćkiem.

– Jako zespół jesteśmy świadomi obecnych zagrożeń dla klimatu i z dużym zaangażowaniem podejmujemy zobowiązania, które mogą wiele zmienić – mówi Anna Jezierska, client managing partner Mediahub. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z Narodowym Funduszem będziemy mogli rozwijać myślenie w duchu zrównoważonego rozwoju, a co ważne przekonywać do tego innych – podkreśla.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj