Dom mediowy MullenLowe MediaHub w tym roku rozpoczął współpracę z największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie – firmą CCC. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy obu firm jest kampania reklamowa „Go for more”, która ruszyła na początku marca.
MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów: telewizja, kino i inne media. Odpowiada także za działania CCC na innych rynkach europejskich: koordynuje działania marketingowe obuwniczego giganta w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
Zobacz również
Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy mediowej z mediowymi strukturami IPG Media Brands.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach