MullenLowe Warsaw przygotowała kampanię digital dla Jameson Irish Whiskey (Wyborowa S.A.). Idea akcji opiera się na motto rodziny Jamesonów – Sine Metu, a jej ambasadorem jest znany dziennikarz radiowy – Piotr „Kędzior” Kędzierski.
Słowa Sine Metu tłumaczy się z łaciny jako „bez obaw”. Dla marki Jameson znaczą jednak dużo więcej. To postawa życiowa, która charakteryzuje się otwartością na ludzi i świat, na nowe wrażenia, wyzwania i doświadczenia. Ten, kto wyznaje dewizę Sine Metu, idzie przez życie bez obaw, czerpiąc z niego więcej radości i satysfakcji.
Zobacz również
Piotrek Kędzierski bezsprzecznie żyje właśnie według tej zasady. Ma wiele pomysłów, które z powodzeniem realizuje. Piotrek Kędzierski jest bohaterem filmu, który można już obejrzeć w mediach społecznościowych.
Wsparcie PR kampanii zapewnia agencja MSL Group.
– W październiku zmieniamy czas z letniego na zimowy, mamy więc ekstra godzinę dla siebie i dla przyjaciół. Zabierzcie ze sobą znajomych i spotkajmy się w super miejscach na imprezach z cyklu „25 godzina”. Czekamy na was razem z Piotrem. Będzie mnóstwo atrakcji. To właśnie jest Sine Metu! O wszystkim dowiecie się na stronie www25godzina.pl. i na naszym facebookowym profilu Jameson Irish Whiskey – mówi Marcin Zalewski, Brand Manager Jameson &Chivas
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing