Nowe zlecenie to rozszerzenie dotychczasowej współpracy z departamentem e-commerce L’Oréal Polska. MullenLowe była odpowiedzialna za koncepcję wizualną sklepu, a także za zorganizowanie sesji fotograficznej produktów z portfolio L’Oréal oraz produkcję materiałów. Za obiektywem stanęła uznana w świecie mody fotografka Alicja Kozak, wspierana przez scenografkę Katarzynę Soykę.
Razem z tym niezwykle kreatywnym zespołem udało nam się osiągnąć nietypowy efekt, który mam nadzieję przyciągnie uwagę odbiorców. Zależało nam na stworzeniu sklepu , w którym chce się przebywać i w którym to nasze produkty grają główną rolę. Dzięki wspólnej strategii myślę, że udało nam się osiągnąć ten cel – mówi Nina Yedigaryan senior e-merchandising manager Polska i kraje Bałtyckie z L’Oréal Polska.
Zobacz również
Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu oraz stworzenie oficjalnego e-shopu marek L’Oréal, który wyróżnia się nie tylko wyjątkową ofertą, ale także unikalną designem i oryginalnymi produktami. Projekt dotyczy marek z dywizji CPD, czyli Garnier, Mixa, MBNY, L’Oréal Paris – makeup, face care, hair care (Elseve).
To było spore wyzwanie. W krótkim czasie wykonaliśmy tysiące zdjęć typu still life wielu produktów różnych marek Ale jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Myślę, że w sposób intrygujący wizualnie udało nam się pogodzić tę różnorodność, a sklep L’Oréal wyróżnia się teraz na tle konkurencji – mówi Anna Drzewiecka, e-commerce manager MullenLowe Warsaw.
Oferta sklepu kierowana jest do wszystkich klientów Allegro poszukujących produktów z kategorii beauty. Wizualna oprawa sklepu oraz optymalizacja UX ma zachęcić stałych i nowych użytkowników do kupowania produktów z portfolio L’Oréal. w oficjalnym sklepie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Witrynę można odwiedzić tutaj. MullenLowe Warsaw pracuje dla L’Oréal od 2021 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing