MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch oficjalnego sklepu L’Oréal na Allegro

Agencja MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła uznaną w świecie mody fotografkę Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.
O autorze
1 min czytania 2023-11-08

Nowe zlecenie  to  rozszerzenie  dotychczasowej współpracy z departamentem e-commerce L’Oréal Polska. MullenLowe była odpowiedzialna za koncepcję wizualną sklepu, a także za zorganizowanie sesji fotograficznej produktów  z portfolio L’Oréal oraz  produkcję materiałów. Za obiektywem stanęła uznana w świecie mody fotografka Alicja Kozak, wspierana przez scenografkę Katarzynę Soykę.

Razem z tym niezwykle kreatywnym zespołem udało nam się osiągnąć nietypowy efekt,  który mam nadzieję  przyciągnie uwagę odbiorców. Zależało nam na stworzeniu sklepu , w którym chce się przebywać i w którym to nasze produkty grają główną rolę. Dzięki wspólnej strategii myślę, że udało nam się osiągnąć ten cel – mówi Nina Yedigaryan senior e-merchandising manager Polska i kraje Bałtyckie  z L’Oréal Polska. 

Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu oraz stworzenie oficjalnego e-shopu marek L’Oréal, który wyróżnia się nie tylko wyjątkową ofertą, ale  także unikalną designem i oryginalnymi produktami. Projekt dotyczy marek z dywizji CPD, czyli Garnier, Mixa, MBNY, L’Oréal Paris – makeup, face care, hair care (Elseve).

To było spore wyzwanie. W krótkim czasie wykonaliśmy tysiące zdjęć typu still life wielu produktów różnych marek Ale jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Myślę, że w sposób intrygujący wizualnie udało nam się pogodzić tę różnorodność, a sklep  L’Oréal wyróżnia się teraz na tle konkurencji – mówi Anna Drzewiecka, e-commerce manager MullenLowe Warsaw. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferta sklepu kierowana jest do wszystkich klientów Allegro poszukujących produktów z kategorii beauty. Wizualna oprawa sklepu oraz optymalizacja UX ma zachęcić stałych i nowych użytkowników do kupowania produktów z portfolio L’Oréal. w oficjalnym sklepie.

Witrynę można odwiedzić tutaj. MullenLowe Warsaw pracuje dla L’Oréal od 2021 roku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się