TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MullenLowe z nową globalną tożsamością

Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.
O autorze
1 min czytania 2023-06-07

Nowe pozycjonowanie MullenLowe rzuca wyzwanie sposobowi, w jaki agencje reklamowe komunikują się na świecie. Opiera się na badaniach, z których wynika, że innowacyjne marki rozwijają się dwa razy szybciej niż konkurencja, a brandy, które ciągle wprowadzają innowacje, rozwijają się nawet siedem razy szybciej*. Właśnie w tym duchu ewoluowała ośmiornica.

– Nie jest jedynie korporacyjną maskotką, ale wytycza kierunek w jakim marki powinny się dziś rozwijać – podkreśla Kristen Cavallo, CEO MullenLowe Global. – Ośmiornica jako gatunek przetrwała ponad 300 milionów lat właśnie dzięki swojej elastyczności i możliwości adaptacji. Jej zdolność do ulepszania własnego kodu genetycznego to ewenement wśród zwierząt. Nie boi się zmian i dla nas jest metaforą tego jak marki powinny działać dziś, w szybko zmieniającym się świecie – podkreśla.

– Nowa identyfikacja jest czymś więcej niż tylko fajnym znakiem – mówi Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. – Pozwala naszej agencji wyróżnić się indywidualnością. Co więcej, daje wiele możliwości artystycznej ekspresji i kreatywności – dodaje.

– Stworzona przez MullenLowe US tożsamość marki j wyłamuje się zasadom logiki i symetrii. Ośmiornica jest nieskończona, płynnie zmienia się na różne sposoby. Każdy z ponad 4000 pracowników sieci na całym świecie, może zaprojektować własną ośmiornicę za pomocą aplikacji generatywnej. Umożliwia ona dostosowanie logo do podpisów e-mail, ikon społecznościowych i profilowych, a nawet zaprojektowanie jej na bluzach, torbach czy jako tło smartwatcha. – Chcemy, by system projektowania odzwierciedlał to, kim jesteśmy i pozwalał każdej osobie, która jest częścią MullenLowe, na odciśnięcie własnego piętna – wyjaśnia João Paza, pod którego okiem powstała bardziej nowoczesna, abstrakcyjna i elastyczną tożsamość MullenLowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto płynna ośmiornica w logo kontrastuje z surową i poukładaną szeryfową typografią. Zamierzony zabieg łączy emocje z rozsądkiem. Podczas gdy ośmiornica wita nowe, znak słowny odzwierciedla przeszłość i wieloletnie dziedzictwo agencji. Dopełnieniem identyfikacji wizualnej, jest autorska typografia. Tutaj macki ośmiornicy zmieniają się w litery od A do Z i cyfry od 0 do 9.

Zobacz wszystkie oblicza nowej ośmiornicy na stronie us.mullenlowe.com/work/global-visual-identity.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

*Source: Kantar BrandZ

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się