TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do efektownej reklamy produktów z popcornabarów

Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2022-12-06

W czerwcu br. w Centrum Handlowym Galaxy, w którym jest Multikino Szczecin pojawiła się pierwsza trójwymiarowa witryna reklamująca produkty Coca-Cola dostępne w kinowym popcornbarze. Forma realizacji zwraca uwagę klientów ze względu na jakość wykonania produktów w rozmiarze XXL oraz podświetlenie napojów Frozen Fanta.

– Witryna w szczecińskim Centrum Handlowym Galaxy cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony osób odwiedzających sklepy. Wiemy, że klienci chętnie robili sobie zdjęcia z wielkim popcornem, napojami Coca-Cola i Frozen Fanta. Sukces pierwszej realizacji skłonił nas do wykorzystania przestrzeni witryn sklepowych w innych lokalizacjach. – wyjaśnia Magdalena Cieplińska, starszy specjalista ds. promocji i marketingu Multikino S.A.

Sześć następnych reklam 3D z produktami z popcornbarów kin sieci Multikino pojawiło się w październiku br. w witrynach w: Galerii Młociny i Atrium Reduta w Warszawie, pruszkowskiej Nowej Stacji, DL City w Zgorzelcu, Galerii Handlowej Focus Park w Rybniku oraz radomskiej Galerii Słonecznej. Reklamy w centrach handlowych w Pruszkowie i Rybniku są zlokalizowane w witrynach, które można zobaczyć z zewnątrz.

Poza przyciągającymi uwagę popcornem, Coca-Colą czy Frozen Fantą osoby przechodzące obok witryny sklepowej mogły zapoznać się również z ofertę cenową biletów kupowanych online do kina sieci Multikino w danej lokalizacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tym roku zorganizowaliśmy z Coca-Cola trzy weekendy, podczas których widzowie kupując duży zestaw z napojem Coca-Cola mogli otrzymać bilety na seanse filmowe w Multikinie w kolejnym miesiącu. Cieszymy się, że reklamy 3D w witrynach sklepowych są kolejnym projektem zrealizowanym z sukcesem i wspólnie. Nie wykluczamy kolejnych niestandardowych działań w innych centrach handlowych, w których są nasze multipleksy. – dodaje Magdalena Cieplińska.

Za projekt i realizację witryn sklepowych Multikina z produktami Coca-Cola odpowiadała agencja PigArt. Wykonanie nietypowych reklam 3D było współfinansowane przez producenta Coca-Cola i sieć kin Multikino.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się