Sieć Multikino jest niekwestionowanym liderem w Polsce jeśli chodzi o alternatywne treści kinowe, które obejmują: sport, muzykę, teatr, opery, balet czy sztuki piękne na wielkim ekranie. Ponadto Multikino ma największy w Europie fan page kinowy na portalu Facebook.com, który obecnie zrzesza ponad 755 tysięcy osób. Sieć prowadzi również swój kanał na YouTube’ie (MultikinoTV), a od 2015 roku prowadzi konto na Instagramie (@multikino_polska) oraz na Snapchacie (multikinopolska).
W celu tworzenia unikalnych treści w różnych kanałach: strona www.multikino.pl, social media oraz mobile, Multikino S.A. zdecydowało się utworzyć stanowisko Specjalisty Redaktora ds. Kontentu. Objął je Piotr Olczyk, który wraz ze specjalistą ds. PR, Natalią Kaletą-Nguyen będzie wdrażał strategię contentową.
Zobacz również
Rozwijając content marketing chcemy dostarczać naszym fanom i followersom ciekawe materiały z planów filmowych, premier i ważnych wydarzeń, dzięki którym będą bliżej świata filmu i będą mogli poznać go od kuchni. Śledząc i monitorując to co dzieje się w branży kinowej będziemy tworzyli treści dostosowane do poszczególnych kanałów komunikacji w celu budowania jeszcze większego zaangażowania wśród odbiorców – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik ds. Marketingu Multikino S.A.
Piotr Olczyk do tej pory pełnił funkcję Specjalisty ds. Projektów Specjalnych. Ponadto od 2015 roku tworzył również artykuły i recenzje jako redaktor strony www.multikino.pl. Na stanowisku Specjalisty Redaktora ds. Kontentu, poza kontynuacją pracy redakcyjnej, będzie odpowiedzialny za tworzenie materiałów filmowych do kanałów social mediowych sieci Multikino, realizację relacji z planów filmowych, premier oraz ważnych wydarzeń a także za tworzenie cyklicznych filmowych programów na kanał YouTube MultikinoTV. Pierwszy cykl, który już zaczął realizować, to „TOP Multikino”.
Piotr Olczyk z siecią kin Multikino związany jest od 2011 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing