Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski.

Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra Fronczewskiego postać zakręconego na punkcie Multilogiki profesora ucieleśnia powszechne pragnienie kupowania „więcej za mniej”.

W pierwszej części kampanii Profesor Polowy wyjaśnia w spotach telewizyjnych i radiowych, skąd się wzięła i jak działa multilogiczna filozofia kupowania. Profesor Polowy jasno tłumaczy, dlaczego w POLOmarkecie warto kupić więcej i jak wiele w związku z tym można zaoszczędzić.

Działania promujące POLOmarkety obejmują także outdoor i szerokopasmową kampanię w Internecie, uwzględniającą działania w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 30-, 15- i 5-sekundowe spoty reklamowe, które wyreżyserował Michał Gazda. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Brandman, a dyrektorem kreatywnym projektu jest Dariusz Chwierut.

Produkcja: Studio Filmowe M5.
Strategia, planowanie i zakup mediów: IQ Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się