Reklamy, która marka pokazała w telewizji, prezentują wybrane produkty, które obejmuje akcja. Natomiast motywem graficznym są ilustracje Pawła Jońcy, rozpoznawalnego w polsce ilustratora.
W Internecie sieć sklepów udostępnia jednak spoty, w których członkowie Mumio, przebrani w polskie stroje ludowe, opowiadają nawiązujące do polskiej historii i literatury wykłady o jabłoni, gryce czy ziemniakach .
Zobacz również
Przypominamy, że w latach 2005-2012 Mumio występował w spotach sieci Plus, które stały się częścią polskiej historii reklamy i na pewno wszyscy je pamiętamy 😉
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]