Mumio w nowych spotach Biedronki, czy okażą się hitem ja dawne reklamy Plusa?

Mumio w nowych spotach Biedronki, czy okażą się hitem ja dawne reklamy Plusa?
Biedronka wystartowała z nową kampanią „Biedronka smakuje domem”, w ramach której za zakup polskich produktów spożywczych można odebrać książkę kucharską. Kampania opatrzona jest w spoty promocyjne, w których zobaczymy członków Mumio.
O autorze
0 min czytania 2017-10-12

Reklamy, która marka pokazała w telewizji, prezentują wybrane produkty, które obejmuje akcja. Natomiast motywem graficznym są ilustracje Pawła Jońcy, rozpoznawalnego w polsce ilustratora.

W Internecie sieć sklepów udostępnia jednak spoty, w których członkowie Mumio, przebrani w polskie stroje ludowe, opowiadają nawiązujące do polskiej historii i literatury wykłady o jabłoni, gryce czy ziemniakach .

Przypominamy, że w latach 2005-2012 Mumio występował w spotach sieci Plus, które stały się częścią polskiej historii reklamy i na pewno wszyscy je pamiętamy 😉






LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj