Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Mural w ramach akcji Make Life Fair Banku BPH

Na początku września na Facebooku powstał profil Make Life Fair promujący pozytywne postawy życiowe i zachowania fair. W ciągu kilku tygodni pozyskał on prawie 14 tys. fanów, a w efekcie ich wpisów w centrum Warszawy powstał mural z najciekawszymi hasłami. Inicjatorem akcji jest Bank BPH.
O autorze
1 min czytania 2012-10-26

– Stworzyliśmy ideę Make Life Fair, aby móc rozmawiać o byciu fair w codziennym życiu. Dla nas nie jest to filozofia na poziomie słów, ale przede wszystkim na poziomie działań. Staramy się realizować filozofię fair play w codziennej pracy z naszymi Klientami, Pracownikami oraz partnerami biznesowymi – mówi Monika Brudło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Wraz z uruchomieniem profilu Make Life Fair Bank BPH postanowił nie ujawniać, kto jest inicjatorem akcji, aby skupić całą uwagę na idei Make Life Fair i zachęcić do swobodnej dyskusji oraz jak najszerszego spojrzenia na temat zachowań fair.

Dzięki temu przesłanie Banku dotarło do dużego grona osób, które postanowiły podzielić się swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat spraw dla nich ważnych.

Dla fanów profilu została również przygotowana dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której mogli zgłaszać swoje propozycje haseł-inspiracji związanych z głównym przesłaniem profilu. Najbardziej popularne hasła były cyklicznie publikowane na ścianie profilu na Facebooku, a następnie, jako wielkoformatowy mural, zostały przeniesione na ścianę budynku przy ul. Waryńskiego przy Metrze Politechnika w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja została przygotowana wspólnie z agencją Livebrand. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing