TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Mus je odkrywać, żeby wygrywać” – ruszyła nowa loteria marki Familijne

Marka Familijne (Colian) ruszyła z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency jest autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.
O autorze
1 min czytania 2023-07-12

Idea aktywacji ze względu na wakacyjny okres trwania loterii (1.07-25.08.2023r.) osadzona jest na podróżach i odkrywaniu.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić 2 dowolne opakowania wafli i zarejestrować paragon na stronie familijne.pl . „Mus je odkrywać, żeby wygrywać” to aktywacja, w której co dwa tygodnie można wygrać voucher Wakacje.pl na rodzinne wczasy o wartości 10 000 zł. Na zwycięzców czekają również nagrody pieniężne. Łączna pula nagród to ponad 150 000 zł. Dla wszystkich miłośników marki Familijne jest także szansa na nagrody dodatkowe: vouchery na islodycze.pl – które można wygrać w grze zręcznościowej na stronie loterii.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie 360 stopni w postaci spotów telewizyjnych, zasięgowych działań digital w tym SoMe (współpraca z influencerami), kreacji OOH oraz materiałów instore. NAV agency odpowiada za ideę komunikacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych. Także tych niestandardowych jak, np. materiały kontekstowe podkreślające podróżniczą platformę oraz egzekucje lokalne w poszczególnych miastach Polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj