Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową

Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2020-06-15

„Mus je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon. Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych Gofrowych – kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.

Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy – wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.