Polskie firmy wychodzą z inicjatywą zjednoczenia marek i konsumentów. W ramach akcji zachęcają do wspierania polskich biznesów i manufaktur i namawiają do promowania świadomych wyborów konsumenckich. Na Facebooku powstał event pod hasłem #wspieramPL, zorganizowany przez ponad 60 brandów wspierających inicjatywę.
Co możesz zrobić?
Zobacz również
- Weź udział w evencie i udostępnij go znajomym.
- Pokaż na swoich social media swoją ulubioną polską markę, oznacz zdjęcie lub story hasztagiem #wspieramPL i nominuj znajomych do oznaczania swoich.
- Kupuj, zamawiaj i korzystaj z usług polskich marek – nawet w czasie pandemii!
W ramach akcji, marki przygotowały specjalne rabaty. Ich pełną listę znajdziecie na stronie wydarzenia.
Lista marek, które dołączyły do akcji: Ach To Ty, Agata Wojtkiewicz, Anacomito, Balagan Studio, Barrakuz, Bola, Boom Bloom, Breath.clothing, Blinkee.city, Jackob Buczyński, by Insomnia, bynamesakke, Cat Cat Studio, Christine Granville, Cloudmine, Colorshake, Diamante, Domkove, Don’t Need No Samurai, Eppram, Helen’s Wings, Holi Store, Karolina Naji, Kavka, Kiddy Mate, Kubota, KPODONOU, Lana Nguyen, Lanoro, Las.relaks, Lepiej, LESS_, Many Mornings, Melancholia.co, Mims Studio, Mokobelle, MoMi-Ko, Moon jwlr, Mua Studios, Muscat, Mustache.pl, NAGO, Natalia Siebuła, Nerola, Majtki z Sosnowca, Mocem, Nadwyraz, Nervous, Nubee, Pan Tu Nie Stał, Paterns, Pavlas Studio, Pixie Pour Toi, Poczta Balonowa, Pola Zag Jewellery, Praia Beachwear, Prosto, RQL – ROSE QUARTZ LOVE, Sahaja Lingerie, Second You, Selice, Sistu, Sofix, Somethings, So What, Takapara, Tova, True Color by Ann, Trzask Ceramics, Undress Code, Urban City, W Hand Works, Yeah Bunny, Yes, Yoga Beat Studio, Your Kaya.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie oprawy wizualnej odpowiedzialne było studio @Pavlas_Studio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing