Obie marki są bardzo zakorzenione w bieganiu oraz triathlonie. Wystarczy wspomnieć, że ambasadorką Creative jest jedna z najlepszych polskich triathlonistek, Ewa Komander. Saucony natomiast od samego początku istnienia wspiera czołowych sportowców, uczestniczących między innymi w imprezach rangi mistrzostw świata czy igrzyskach olimpijskich.
Każdy sportowiec niezależnie od stopnia zaawansowania poszukuje motywacji podczas wymagających treningów. Przygotowania do zawodów wymagają samodyscypliny, konsekwencji oraz regularności. Muzyka jest z kolei jednym z elementów, które pozwalają znaleźć entuzjazm do dalszego wysiłku.
Zobacz również
– Postanowiliśmy wspólnie z firmą Creative stworzyć projekt, który da sportowcom dodatkowy zastrzyk energii i motywację. Wykorzystaliśmy talent jednego z uznanych producentów, DJ’a Zeina, wspólnie tworząc utwór muzyczny, pasujący zarówno do treningu biegowego, jak i siłowego – mówi Piotr Dziewulski, brand manager Saucony Polska.
Kompozycja jest wyważona i pozwala dopełnić zaplanowane wcześniej etapy wybiegania. Nie jest to kawałek, który ma porywać do męczącego sprintu, ale doskonale wpisuje się w trening wytrzymałościowy na dystansie do 10 km. Marki koncentrują działania promocyjne na obszarze digital oraz współpracują z wybranymi influencerami i członkami drużyny sportowej Saucony Freedom Team.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Set muzyczny jest dostępny do pobrania na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing