Prezentacje będą w pełni interaktywne. Zwiedzający wystawę będą mogli obejrzeć na monitorach dotykowych mapy współczesnego Krakowa i porównać je z Krakowem przedlokacyjnym. Zabytkowe obiekty będą miały swoją prezentację w 3D wraz z obszernym opisem, a ich połączenie z mapami umożliwi łatwe zlokalizowanie każdego zabytku. Na cele wystawy zostanie przygotowanych 5 tematycznych prezentacji, wraz z panelem zarządzania i statystykami, który ułatwi zarządzanie prezentacjami w przyszłości. Premiera wystawy zaplanowana jest na 30 października 2014 roku.
Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Tomasz Malik – IT Director.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]