Od wtorku muzeum wrzuca do sieci klipy, które są częścią kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!”. Można je zobaczyć m.in. na profilu na Facebooku, czy na YouTubie.
Humorystyczne spoty zyskują z dnia na dzień coraz więcej fanów. Najbardziej spodobała się reklama z ojcem i synem, którzy porozumiewają się przy krzyżówce.
Zobacz również
Czy można zakochać się w muzeum? Czyli o Monecie, historii garłacza i fortuny babci! Zobaczcie sami!
[Aktualizacja 16.08.2018]
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Muzeum? Żebyś wiedział!” znalazła się wśród zwycięzców tegorocznego Cannes Corporate Media & TV Awards:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
[Aktualizacja 29.09]
27 września poznaliśmy laureatów konkursu Cannes Corporate Media & TV Awards. Muzeum Narodowe w Poznaniu otrzymało Srebrnego Delfina za kampanię reklamową „Muzeum? Żebyś wiedział!”.
To nie jedyne nagrody dla Polaków. Złotego Delfina otrzymał EdukatorFILM Agata Pacek-Bieniek za spot “Film literature. Jan Kochanowski „Lament VIII” w reżyserii Damiana Bieńka, Paulina Majda za dokument Hello Earth zrealizowany dla Centrum Nauki Kopernik i wideo “Data Center Attack: The Game” zrealizowane przez Black Rabbit dla Trend Micro w reżyserii Wojtka Jeżowskiego.
Srebrnego Delfina zdobył Maciej Żurawski za spot Crusar o aktywnych seniorach i Martyna Wojciechowska i TVN za relację z Mongolii.
PS
To nie pierwsza polska kampania muzeum przyjęta tak pozytywnie. Muzeum Narodowe w Warszawie zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.
PS2
W amsterdamskim Rijksmuseum w ramach kampanii promującej sokowirówki Philips podkreślał, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają owoce i warzywa.