W kampanii #poruszamymiasto mytaxi przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. mytaxi w codziennym pędzie pomaga być we właściwym miejscu, w najlepszym czasie.
– Inspiracją dla kampanii #poruszamymiasto były prawdziwe historie naszych pasażerów, których taksówka mytaxi niejednokrotnie uratowała od spóźnienia na ważny w ich życiu moment: odlatujący samolot, spotkanie biznesowe, czy występ dziecka w przedszkolu – mówi Izabela Skonieczna, Senior Marketing Manager mytaxi – Przejazd taksówką to nie tylko przemieszczanie się po mieście, ale tak naprawdę podróż między ważnymi momentami naszego życia. mytaxi oferując wygodną aplikację, krótki czas dojazdu i gwarancję bezpieczeństwa, pomaga na nie zdążyć.
Zobacz również
Spot prezentuje dzień z życia czwórki użytkowników mytaxi, którzy poruszają się taksówkami po mieście, łącząc codzienne obowiązki i przyjemności, pracę i życie prywatne.
– Codziennie jestem bardzo zajęty, a mój kalendarz jest zawsze pełny, dlatego pojawienie się we właściwym miejscu i czasie jest dla mnie bardzo ważne – mówi Erwan Debono, szef kuchni w restauracji Bez Tytułu – Bycie szefem kuchni to nie tylko umiejętność gotowania. Trzeba otaczać się dobrymi i zaufanymi partnerami, takimi jak mytaxi, dzięki którym mogę działać efektywnie i wykonywać swoją pracę jak najlepiej.
– W zawodzie architekta bycie na czas jest bardzo ważne – mówi Rafał Grudziąż, architekt z pracowni 81.waw.pl – Tylko dzięki temu, że nie spóźniliśmy się na spotkanie zyskaliśmy zaufanie klienta i dostaliśmy duży kontrakt. To był podstawowy warunek współpracy. Taki test inwestora, czy szanujemy czas innych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
O tym, jak ważne jest bycie we właściwym miejscu, w najlepszym czasie, zwracają również uwagę właścicielki studia tańca Kultura Fizyczna:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W codziennym pędzie nie mamy nawet chwili na to by usiąść, ciągle trzeba coś załatwiać i biec dalej – mówi Agata Ziółkowska – Spóźnienie nie wchodzi w grę gdyż mogłybyśmy stracić szansę na poznanie nowej osoby, nowego gościa naszego studia, nowej szansy na rozwój.
– Gdyby nie punktualność nie wygrałybyśmy przetargu na nasz lokal, nie spełniłybyśmy naszego marzenia o Rodzinnym Studiu Ruchu – mówi Dorota Mentrak-Bączkowska – To był ten właściwy czas na zdobycie właściwego miejsca. Nasz moment.
Hasło #poruszamymiasto pojawi się w nowej identyfikacji wizualnej mytaxi, a także w taksówkach – na zagłówkach i oklejeniu aut. Kampanię reklamową mytaxi wspierają działania w digitalu, m.in. na wszystkich największych kanałach VOD w Polsce. Oprócz tego spot będzie można zobaczyć w sieci kin Multikino. Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Andiamo.
Więcej informacji znajduje się pod adresem.