– Produkty z przeróżnych kategorii, również te spożywcze, darmowy kurier, zwroty… – mają. Tym jednym słowem „mają” można odpowiedzieć na niemal każde pytanie dotyczące tego, co jest dostępne na Allegro. Dlatego zdecydowaliśmy się podbić ten komunikat w najnowszej komunikacji. Na Allegro mają w zasadzie wszystko, bez problemu znajdziemy więc to, co dla nas obecnie najważniejsze – mówi Maciej Twardowski, ECD Ogilvy Polska.
W najnowszej kampanii promującej Allegro Smart i Smart Week ze strategicznego punktu widzenia najważniejsze było uświadomienie widzów, że Allegro Smart wniesie dodatkową wartość w ich życie. Przed tobą duże zakupy? W Smarcie „mają” kuriera. Nie wiesz, czy to usługa dla Ciebie? „Mają” większość tego, co kupujesz. Liczą się dla Ciebie oszczędności – teraz „mają” tydzień promocji – Smart Week.
Zobacz również
Filmy Allegro bazują na sytuacjach z życia wziętych. Dzieci najszybciej podłapują nowe teksty i niczym truizmy przekazują je dalej dorosłym, proste wymierne korzyści przemawiają do nas najbardziej, a ludzie, którzy na co dzień korzystają z zakupów online, są ich najlepszymi ambasadorami. Na takich obserwacjach oparte są trzy filmy będące trzonem kampanii promującej Allegro Smart. – Pierwszą na polskim rynku usługę, w ramach której zyskujemy darmowe dostawy, zwroty, kuriera, a we wrześniu każdego roku dostęp do Smart Week – tygodnia przecen.
Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, wystartowała 1 września w telewizji, Internecie, radiu i na nośnikach OOH. Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice, zdjęcia do kampanii outdoorowej zrealizował Piotr Książek.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach