Na Allegro co? Na Allegro mają! – czyli nowa kampania Allegro promująca Smart Week

Pierwszego września ruszyła kampania Allegro promująca usługę Allegro Smart oraz festiwal przecen, czyli Smart Week. Kampania realizowana jest na platformie „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, stawia mocno na „wybór” czyli szeroki asortyment dostępny na platformie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

– Produkty z przeróżnych kategorii, również te spożywcze, darmowy kurier, zwroty… – mają. Tym jednym słowem „mają” można odpowiedzieć na niemal każde pytanie dotyczące tego, co jest dostępne na Allegro. Dlatego zdecydowaliśmy się podbić ten komunikat w najnowszej komunikacji. Na Allegro mają w zasadzie wszystko, bez problemu znajdziemy więc to, co dla nas obecnie najważniejsze – mówi Maciej Twardowski, ECD Ogilvy Polska.

W najnowszej kampanii promującej Allegro Smart i Smart Week ze strategicznego punktu widzenia najważniejsze było uświadomienie widzów, że Allegro Smart wniesie dodatkową wartość w ich życie. Przed tobą duże zakupy? W Smarcie „mają” kuriera. Nie wiesz, czy to usługa dla Ciebie? „Mają” większość tego, co kupujesz. Liczą się dla Ciebie oszczędności – teraz „mają” tydzień promocji – Smart Week.

Filmy Allegro bazują na sytuacjach z życia wziętych. Dzieci najszybciej podłapują nowe teksty i niczym truizmy przekazują je dalej dorosłym, proste wymierne korzyści przemawiają do nas najbardziej, a ludzie, którzy na co dzień korzystają z zakupów online, są ich najlepszymi ambasadorami. Na takich obserwacjach oparte są trzy filmy będące trzonem kampanii promującej Allegro Smart. – Pierwszą na polskim rynku usługę, w ramach której zyskujemy darmowe dostawy, zwroty, kuriera, a we wrześniu każdego roku dostęp do Smart Week – tygodnia przecen.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, wystartowała 1 września w telewizji, Internecie, radiu i na nośnikach OOH. Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice, zdjęcia do kampanii outdoorowej zrealizował Piotr Książek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj