Sync Music to także kreatywne wyszukiwanie utworów, produkcja muzyczna pod dedykowane projekty (w tym audio branding) oraz łączenie artystów z markami.
Krzysztof Sulenta objął stanowisko head of music i będzie odpowiedzialny za kreatywny rozwój muzyczny. Poprzednio, przez prawie cztery lata pracował jako music supervisor w Jaguarec przy kampaniach takich marek jak: Audi, Adidas, Skoda, Reserved, Netflix, House Brand, mBank, Samsung, IKEA czy Showmax. Posiada także doświadczenie wydawnicze – przez ponad dekadę prowadził wydawnictwo muzyczne, gdzie nadzorował projekty jako producent wykonawczy i wydawca, skupiając się głównie na projektach międzynarodowych jak np. Soulpete – „Soul Raw”.
Zobacz również
Sync Music od lipca ruszy z cyklicznym podcastem o reklamie, muzyce oraz tematach powiązanych, gdzie wypowiadać będą się liczni goście.
Z okazji otwarcia działalności firma przygotowała mini album muzyczny. Jest to zbiór pięciu instrumentalnych utworów, utrzymanych w klimacie lo-fi hip hop.
Sync Music – „Service” EP dostępne jest na każdej platformie streamingowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing