Na mapie Warszawy pojawia się nowa agencja muzyczna Sync Music

Sync Music będzie funkcjonować w środowisku muzycznym i zaoferuje konsultacje w tej dziedzinie. Głównym celem nowej agencji jest uproszczenie procedur zakupu oraz clearowania muzyki.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

Sync Music to także kreatywne wyszukiwanie utworów, produkcja muzyczna pod dedykowane projekty (w tym audio branding) oraz łączenie artystów z markami.

Krzysztof Sulenta objął stanowisko head of music i będzie odpowiedzialny za kreatywny rozwój muzyczny. Poprzednio, przez prawie cztery lata pracował jako music supervisor w Jaguarec przy kampaniach takich marek jak: Audi, Adidas, Skoda, Reserved, Netflix, House Brand, mBank, Samsung, IKEA czy Showmax. Posiada także doświadczenie wydawnicze – przez ponad dekadę prowadził wydawnictwo muzyczne, gdzie nadzorował projekty jako producent wykonawczy i wydawca, skupiając się głównie na projektach międzynarodowych jak np. Soulpete – „Soul Raw”.

Sync Music od lipca ruszy z cyklicznym podcastem o reklamie, muzyce oraz tematach powiązanych, gdzie wypowiadać będą się liczni goście.

Z okazji otwarcia działalności firma przygotowała mini album muzyczny. Jest to zbiór pięciu instrumentalnych utworów, utrzymanych w klimacie lo-fi hip hop.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sync Music – „Service” EP dostępne jest na każdej platformie streamingowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing